Veelgestelde vragen over bestellingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt je bestelling plaatsen door producten in de digitale winkelwagen te doen. Dit doe je door op de grote oranje knop (In mijn winkelwagen) te klikken die bij ieder product staat.
Wil je liever iemand spreken? Bel dan naar onze klantenservice.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling annuleren door een mail te sturen naar onze klantenservice. Als de bestelling nog niet is verzonden kunnen we de bestelling nog annuleren. Als de bestelling ons magazijn al heeft verlaten dan kan de bestelling niet meer worden geannuleerd. We verwijzen je dan naar onze pagina retourneren en ruilen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling wijzigen door een mail te sturen naar onze klantenservice met je verzoek tot het aanpassen van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten sturen?
Tijdens het afrekenproces heb je de mogelijkheid om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Klik hiervoor op het vakje dat voor de titel ‘Verzenden naar een ander adres?’ staat.
Je kunt dit verzendadres ook permanent aanpassen, dit kan je doen in je account onder het kopje adres.
Wat betekend het als er beschikbaar via nabestelling staat?
Een product is niet direct leverbaar, maar wordt wel binnenkort verwacht. Dit kan variëren van 1 tot 3 weken.
Wat als ik een product niet in de winkelwagen kan zetten?
Dit betekend dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Het gaat langer duren voordat het artikel weer op voorraad is.